אורח ביד שרה: הראשל"צ

    יוסי צלניקר No Comments on אורח ביד שרה: הראשל"צ
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "מתנדבי יד שרה עושים לילות כימים למען עם ישראל", התפעל הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף שליט"א בעת ביקורו השבוע בבית יד שרה בירושלים. "המשפחות בעורף והחיילים הפצועים זקוקים כל כך להתנדבות הזו, ובכך זוכים אתם לקדש שם שמים ברבים".

    במהלך הביקור, נפגש הראשון לציון שליט"א עם מייסד ונשיא יד שרה אורי לופוליאנסקי אשר העניק עבורו סקירה מהנעשה בסניפי יד שרה בעת המלחמה בדרום. הגר"י יוסף התוודע לעובדה כי פניות רבות שזרמו למוקד יד שרה, דיווחו על מרותקי בית שהתקשו להגיע במהירות לחדרים הממוגנים, ולפיכך נאלצה יד שרה לגייס אספקת חירום של כ-5,000 כסאות גלגלים נוספים לסניפי הדרום. זאת, מלבד הציוד המיוחד לו נזקקים החיילים הפצועים לצורך החלמה לאחר האישפוז.

    רשלצ יצחק יוסף

    במהלך הסיור, הזכיר הראשון לציון כי אביו, מרן הגר"ע יוסף, נרתם למען פעילות יד שרה כבר לפני כארבעים שנה, בשנה הראשונה לפעילות מתנדבי יד שרה. אז, הגיע מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, כאשר כיהן כרב ראשי, לפעילות מיוחדת שאורגנה למשוקמים ביד שרה. הקשר החם עם מרן הגר"ע יוסף זצ"ל נשמר לאורך השנים, כאשר הוא גם נרתם להבאת תורמים שיסייעו בפעילות החסד.

    בתום הסיור, התקבצו המתנדבים בבניין לקבל את ברכתו של הראשון לציון, אשר בירך בחום את העושים והמעשים למען כלל ישראל, ואיחל כי ימשיכו תמיד לקדש שם שמים ושתשרה הברכה וההצלחה במעשי ידיהם.



    0 תגובות